Thursday, February 24, 2011

About Me

Aku bernama Harryth Najmi....Panggilan nama aku ialah Harryth atau Najmi......Mak aku panggil aku Ami....Ayah aku panggil aku boy.......Hobby aku riding BMX and main psp........HEPI birthday aku 31/5/2002........aku seorang yg pemalu.....Ahli keluarga aku ada 5 org.......Jom kita kenai2 kan nama ahli keluarga aku.......Mak aku bernma Azarina binti Md Basir.......Ayah aku bernama Masoni bin Abd Hamid.....Kakak aku yg ke 2 bernama Syaza Lyana....Kakak aku yg ke 1 bernama Syazana Aqila.....Dan aku bernama Harryth Najmi.........Cita2 aku ingin menjadi lawyer yang berjaya dlm semua bidang........impian aku ingin menjadi master bmx yg terkenal..............<3 <3<3............sampai di sini saja.....kalau cerita nie x best harap saya akn membuat cerita yg lebih menarik lgi tau.........bye2.....

0 comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
Satu pun jadilah!hehe