Wednesday, November 23, 2011

Mesti baca tau!!!

HYE and SALAM....korang mesti baca tau....jgn x baca....Hari nie saya nk post pasai my business..saya ada dua business...hehe...Business No.1 pasai angry bird...And business No.2 business yg terbaru tau...Mesti korang suka punya..haha...Ok apa2 pown my second business ialah pasai header...hehe...kalau korang tak reti edit header korang saya boleh tlg...Tapi satu header RM5.00...sorry mahal sgt...hehe...kalau korang nk header tu bank in ok...The account nombor tu nanti kalau korang blt2 nk header tu bru saya bgi tau...ok...haha...Kalau korang nk header tu nanti saya edit tau...kalau saya dah edit nanti saya post tau...Kalau korang rasa x cntik sangat xpa saya boleh edit lain...haha...Kalau korang nk header tu bgi tau korang nk saya edit cam mna tau...Ingat tu...haha...Oh...Lupa pula pasai angry bird....haha...angry bird tu korang tgk la kat sini...KLIK DI SINI kalau korang nk tgk my business pasai Angry Bird...haha...

(THANK YOU FOR READING)

©opyright by Harryth Najmi








0 comments:

Post a Comment

.Assalamualaikum.
.Sila Tinggalkan Comment Anda Di Sini.
Satu pun jadilah!hehe